Poniedziałek | 8:30 - 16:00 |
Wtorek | 8:30 - 16:00 |
Środa | 8:30 - 16:00 |
Czwartek | 8:30 - 16:00 |
Piątek | 8:30 - 16:00 |
Sobota | zamknięte |
Niedziela | zamknięte |
Teraz zamknięte
Tak. Taka potrzeba wynika z faktu, że nasi Klienci robią u nas zakupy w sklepie stacjonarnym oraz innymi kanałami i nie posiadają kont użytkowników w sklepie. Dodatkowo próba zautomatyzowania procesu zakładania kont w systemie pomocy dla użytkowników ze sklepu internetowego spowodowałby, że każdy użytkownik miałby z definicji konto w systemie pomocy, nawet jeśli dokonałby jednorazowego zakupu i nigdy nie zgłaszał problemów. Duża ilość "martwych" kont w systemie zaniżałaby sprawność systemu i jakość usług wsparcia.
Oczywiście zawsze możesz skorzystać z opcji szybkiego tworzenia zgłoszenia bez zakładania konta, jednak wtedy tracisz możliwość zarządzania swoimi zgłoszeniami i kontakt pomiędzy nami nie jest tak efektywny jak w przypadku posiadania stałego konta w systemie pomocy.