Godziny pracy biura

Poniedziałek 09:00 - 17:00
Wtorek 09:00 - 17:00
Środa 09:00 - 17:00
Czwartek 09:00 - 17:00
Piątek 09:00 - 17:00
Sobota zamknięte
Niedziela zamknięte

Teraz zamknięte

Logowanie
Prosze czekać, autoryzacja...
Nie masz konta? Zarejestruj się
×

Czy muszę zakładać oddzielne konto w systemie pomocy, jeśli mam już konto w sklepie ITmarket?

Czy muszę zakładać oddzielne konto w systemie pomocy, jeśli mam już konto w sklepie ITmarket?

Wyróżnione

Tak. Taka potrzeba wynika z faktu, że nasi Klienci robią u nas zakupy w sklepie stacjonarnym oraz innymi kanałami i nie posiadają kont użytkowników w sklepie. Dodatkowo próba zautomatyzowania procesu zakładania kont w systemie pomocy dla użytkowników ze sklepu internetowego spowodowałby, że każdy użytkownik miałby z definicji konto w systemie pomocy, nawet jeśli dokonałby jednorazowego zakupu i nigdy nie zgłaszał problemów. Duża ilość "martwych" kont w systemie zaniżałaby sprawność systemu i jakość usług wsparcia.

Oczywiście zawsze możesz skorzystać z opcji szybkiego tworzenia zgłoszenia bez zakładania konta, jednak wtedy tracisz możliwość zarządzania swoimi zgłoszeniami i kontakt pomiędzy nami nie jest tak efektywny jak w przypadku posiadania stałego konta w systemie pomocy.

Nowości w ITmarket.pl