Poniedziałek | 8:30 - 16:00 |
Wtorek | 8:30 - 16:00 |
Środa | 8:30 - 16:00 |
Czwartek | 8:30 - 16:00 |
Piątek | 8:30 - 16:00 |
Sobota | zamknięte |
Niedziela | zamknięte |
Teraz zamknięte
Tworzenie zgłoszeń wsparcia w systemie pomocy ITmarket można przeprowadzić na dwa sposoby:
W pierwszym przypadku mamy lepszą możliwość zarządzania listą zgłoszeń, które powiązane są bezpośrednio z naszym kontem. Dodatkowo możemy korzystać również z systemu społeczności ITmarket.
W drugim przypadku system utworzy specjalne hasło dostępowe do zgłoszenia i za jego pośrednictwem można otrzymać dostęp do zgłoszenia w systemie. Hasło taki należy zapamiętać lub zapisać, gdyż bez niego dostęp do zgłoszenia jest niemożliwy.
Więcej informacji jak tworzyć nowe zgłoszenia możesz przeczytać w artykule bazy wiedzy "Tworzenie nowego zgłoszenia".
Jak przeglądać zgłoszenia w systemie pomocy możesz przeczytać w artykule bazy wiedzy "Przegląd zgłoszeń w systemie pomocy".