Poniedziałek | 8:30 - 16:00 |
Wtorek | 8:30 - 16:00 |
Środa | 8:30 - 16:00 |
Czwartek | 8:30 - 16:00 |
Piątek | 8:30 - 16:00 |
Sobota | zamknięte |
Niedziela | zamknięte |
Teraz otwarte
Po utworzeniu zgłoszenia w systemie pomocy możesz śledzić postępy i odpowiadać na nie za pośrednictwem naszego systemu. Jeśli posiadasz swoje konto wystarczy, że zalogujesz się i tym samym otrzymasz dostęp do listy wszystkich swoich zgłoszeń.
Aby tego dokonać możesz przykładowo zrobić to w sekcji stopki/dołu naszej strony (ilustracja poniżej).
Po zalogowaniu i przejściu do tej sekcji otrzymasz widok z listą Twoich zgłoszeń (ilustr. poniżej).
Jeśli utworzyłeś(aś) zgłoszenie w opcji bez konta, w tym samym miejscu strony możesz wykorzystać dedykowany formularz, który pozwoli Ci uzyskać dostęp do określonego zgłoszenia za pośrednictwem podanego przez Ciebie adresu e-mail oraz wygenerowanego przez system specjalnego hasła, podczas procesu tworzenia zgłoszenia (ilustracja poniżej).
W przypadku dodatkowych pytań możesz spróbować poszukać podpowiedzi w sekcji FAQ na stronie pomocy lub dostępnej tam bazie wiedzy. W innym przypadku możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub wykorzystując bezpośrednio dostępne tam dane teleadresowe.
Wszystkie produkty