Godziny pracy biura

Poniedziałek 8:30 - 16:00
Wtorek 8:30 - 16:00
Środa 8:30 - 16:00
Czwartek 8:30 - 16:00
Piątek 8:30 - 16:00
Sobota zamknięte
Niedziela zamknięte

Teraz zamknięte

Przegląd zgłoszeń w systemie pomocy

Po utworzeniu zgłoszenia w systemie pomocy możesz śledzić postępy i odpowiadać na nie za pośrednictwem naszego systemu. Jeśli posiadasz swoje konto wystarczy, że zalogujesz się i tym samym otrzymasz dostęp do listy wszystkich swoich zgłoszeń.

Aby tego dokonać możesz przykładowo zrobić to w sekcji stopki/dołu naszej strony (ilustracja poniżej).

Śledzenie zgłoszeń w systemie pomocy ITmarket
Śledzenie zgłoszeń w systemie pomocy ITmarket

 

Po zalogowaniu i przejściu do tej sekcji otrzymasz widok z listą Twoich zgłoszeń (ilustr. poniżej).

Widok listy zgłoszeń w systemie pomocy ITmarket
Widok listy zgłoszeń w systemie pomocy ITmarket

 

Jeśli utworzyłeś(aś) zgłoszenie w opcji bez konta, w tym samym miejscu strony możesz wykorzystać dedykowany formularz, który pozwoli Ci uzyskać dostęp do określonego zgłoszenia za pośrednictwem podanego przez Ciebie adresu e-mail oraz wygenerowanego przez system specjalnego hasła, podczas procesu tworzenia zgłoszenia (ilustracja poniżej).

Dostęp do zgłoszenia założonego bez konta użytkownika
Dostęp do zgłoszenia założonego bez konta użytkownika

 

Dodatkowe pytania do nas

W przypadku dodatkowych pytań możesz spróbować poszukać podpowiedzi w sekcji FAQ na stronie pomocy lub dostępnej tam bazie wiedzy. W innym przypadku możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub wykorzystując bezpośrednio dostępne tam dane teleadresowe.

Dotyczy

Wszystkie produkty

Powiązane artykuły

Tworzenie nowego zgłoszenia

Komentarze

Nowości w ITmarket.pl