Czym jest portal Pomoc ITmarket?
Dzięki stronie pomoc.itmarket.pl możesz utworzyć zgłoszenia dotyczące zwrotów i reklamacji towarów zakupionych w naszych sklepach oraz zgłosić problemy z wysyłką, dostawą itp.
Zakładając konto użytkownika w naszym systemie stajesz się również członkiem społeczności ITmarket i możesz być bliżej nas! Konto użytkownika ułatwi Ci również zarządzanie i śledzenie utworzonych przez Ciebie zgłoszeń.
Jeśli chcesz utworzyć zgłoszenie w naszym systemie pomocy bez zakładania konta możesz to również zrobić.
Na stronie Pomoc ITmarket możesz nam również zadać ogólne pytania, nawet jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem. W tym celu jednak skorzystaj najlepiej z formularza kontaktowego dostępnego w sekcji "Kontakt" lub wykorzystaj tam inne dane teleadresowe.
Pamiętaj!
Jeśli chcesz nam zadać pytanie przedzakupowe dotyczące konkretnego produktu, najlepiej zrób to z poziomu naszego sklepu internetowego dostępnego pod adresem itmarket.pl wykorzystując do tego celu funkcję "Zapytaj o produkt" dostępną na karcie każdego produktu. Dzięki temu będziemy mogli szybciej i precyzyjniej udzielić odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak założyć konto w naszym systemie lub jak utworzyć nowe zgłoszenie do Działu wsparcia, albo poznać inne tajniki z zakresu obsługi strony, skorzystaj z sekcji Pomocy do systemu.
Zapoznaj się również z naszym Regulaminem i Polityką prywatności.