Godziny pracy biura

Poniedziałek 8:30 - 16:00
Wtorek 8:30 - 16:00
Środa 8:30 - 16:00
Czwartek 8:30 - 16:00
Piątek 8:30 - 16:00
Sobota zamknięte
Niedziela zamknięte

Teraz otwarte

W jakim przypadku muszę utworzyć zgłoszenie do wsparcia?

W jakim przypadku muszę utworzyć zgłoszenie do wsparcia?

Wyróżnione

Utworzenie nowego zgłoszenia jest wymagane tylko w systuacji, kiedy zgłaszasz reklamację lub zwrot towaru oraz kiedy zgłaszasz wykonanie usługi serwisowej dotyczącej zarówno sprzętu i oprogramowania zakupionego u nas jak i z innego źródła.

PAMIĘTAJ!

  1. Jeśli chcesz po prostu zadać nam jakieś pytanie skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego TUTAJ, lub naszych danych teleadresowych.
  2. Jeśli chcesz zapytać o konkretny produkt dostępny w naszym sklepie internetowym, wybierz opcję "Zapytaj o produkt" na stronie produktu, który Cię intersuje.

Nowości w ITmarket.pl