Godziny pracy biura

Poniedziałek 8:30 - 16:00
Wtorek 8:30 - 16:00
Środa 8:30 - 16:00
Czwartek 8:30 - 16:00
Piątek 8:30 - 16:00
Sobota zamknięte
Niedziela zamknięte

Teraz otwarte

Jak tworzyć i zarządzać zgłoszeniami w systemie pomocy?

Jak tworzyć i zarządzać zgłoszeniami w systemie pomocy?

Wyróżnione

Tworzenie zgłoszeń wsparcia w systemie pomocy ITmarket można przeprowadzić na dwa sposoby:

  1. Zakładając konto w systemie pomocy. Taka opcja daje więcej korzyści i zapewnia lepszy sposób zarządzania zgłoszeniami.
  2. Tworzenie zgłoszenia bez konta użytkownika. W takiej opcji należy podać imię i nazwisko oraz adres e-mail. System dodatkowo wygeneruje specjalnie hasło, które umożliwi dostęp do utworzonego zgłoszenia.

W pierwszym przypadku mamy lepszą możliwość zarządzania listą zgłoszeń, które powiązane są bezpośrednio z naszym kontem. Dodatkowo możemy korzystać również z systemu społeczności ITmarket.

W drugim przypadku system utworzy specjalne hasło dostępowe do zgłoszenia i za jego pośrednictwem można otrzymać dostęp do zgłoszenia w systemie. Hasło taki należy zapamiętać lub zapisać, gdyż bez niego dostęp do zgłoszenia jest niemożliwy.

Więcej informacji jak tworzyć nowe zgłoszenia możesz przeczytać w artykule bazy wiedzy "Tworzenie nowego zgłoszenia".

Jak przeglądać zgłoszenia w systemie pomocy możesz przeczytać w artykule bazy wiedzy "Przegląd zgłoszeń w systemie pomocy".

 

Nowości w ITmarket.pl