Godziny pracy biura

Poniedziałek 8:30 - 16:00
Wtorek 8:30 - 16:00
Środa 8:30 - 16:00
Czwartek 8:30 - 16:00
Piątek 8:30 - 16:00
Sobota zamknięte
Niedziela zamknięte

Teraz otwarte

Tworzenie nowego zgłoszenia

1. Z menu głównego należy wybrać pozycję „Nowe zgłoszenie” (ilustracja poniżej).

 

Nowe zgłoszenie

 

2. Po przejściu na docelową stronę możesz zalogować się do swojego, uprzednio założonego konta użytkownika, lub utworzyć zgłoszenie bez posiadania konta. Pamiętaj jednak, że osobiste konto daje Ci lepszą kontrolę nad Twoimi zgłoszeniami i dodatkowo zapewnia możliwość uczestnictwa w naszej społeczności. Na kolejnych ilustracjach przedstawiono widok formularza logowania i skrótu do strony rejestracji konta oraz widok sekcji tworzenia zgłoszenia bez konta użytkownika.

Widok sekcji logowania i odnośnika do formularza rejestracji konta

 

Przewijając stronę niżej, zobaczysz sekcję umożliwiającą utworzenie zgłoszenia bez posiadania konta. W celu możliwości obsługi i kontroli tego zgłoszenia, system poprosi o Twój adres e-mail oraz imię i nazwisko. Są to niezbędne informacje, które pozwolą nam zrealizować Twoje zgłoszenie. Jeśli chcesz wiedzieć jak przetwarzamy Twoje dane, możesz zapoznać się z naszą polityką prywatności.

Widok sekcji tworzenia zgłoszenia bez konta w systemie
Widok sekcji tworzenia zgłoszenia bez konta w systemie

 

4. W następnym kroku system zapyta Cię do jakiej grupy towarowej należy produkt związany z realizowanym zgłoszeniem. Należy wybrać odpowiednią pozycję. Jeśli nie potrafisz określić grupy, do której należy Twój produkt lub żadna grupa nie pasuje do tego produktu, wybierz pozycję „Inny produkt”.

Wybór rodzaju produktu
Wybór rodzaju produktu

 

5. W kolejnym kroku musisz określić jakiego typu zgłoszenie chcesz utworzyć np. zwrot, reklamacja, problem z wysyłką itd. (ilustracja poniżej). My na potrzeby niniejszej instrukcji posłużymy się przykładem zgłoszenia typu „Reklamacja”.

Wybór rodzaju zgłoszenia
Wybór rodzaju zgłoszenia

 

6. W ostatnim kroku musisz podać nam wymagane informacje, które umożliwią nam poprawną identyfikację Twojego zakupu i związanego z nim towaru, oraz krótko opisać jaki problem wystąpił z zakupionym u nas produktem. Strona ta podzielona jest na sekcje związane z informacją o produkcie, informacją o sposobie nabycia towaru w naszych sklepach, Twoimi danymi kontaktowymi oraz sekcją opisową, gdzie należy opisać szczegóły zaistniałego problemu.

Dane o produkcie

Jeśli znasz markę i/lub model zakupionego sprzętu wpisz go w odpowiednim polu, co może przyspieszyć obsługę zgłoszenia. Jeśli jednak nie potrafisz tego określić, pozostaw to pole puste.

Informacje o produkcie
Informacje o produkcie

 

Szczegóły zamówienia

W tej sekcji należy podać informacje o sposobie nabycia towaru oraz rodzaj i numer dokumentu, na podstawie którego dokonujesz reklamacji, może to być przykładowo nr zamówienia w sklepie internetowym, faktura VAT, paragon itp.

Szczegóły zamówienia
Szczegóły zamówienia

 

Dane kontaktowe

W tej sekcji prosimy o podanie podstawowych danych kontaktowych, które w szczególnych przypadkach mogą przyspieszyć i ułatwić realizację zgłoszenia. Dodatkowo kiedy zajdzie potrzeba wysłania Ci wymienionego sprzętu lub jakichkolwiek dokumentów, będzie taka możliwość za pomocą podanego przez Ciebie adresu korespondencyjnego. Jeśli chcesz wiedzieć jak przetwarzamy Twoje dane, możesz zapoznać się z naszą polityką prywatności.

Dane kontaktowe
Dane kontaktowe

 

Zgoda na przetwarzanie danych

Dodatkowo, ze względu na regulacje prawne wymagane przez odpowiednie ustawy o ochronie danych osobowych i dyrektywę europejską tzw. RODO, musisz wyrazić zgodę na przetwarzanie podanych przez Ciebie informacji. Bez tej zgody nie będziemy mogli zrealizować Twojego zgłoszenia. Jeśli chcesz wiedzieć jak przetwarzamy Twoje dane, możesz zapoznać się z naszą polityką prywatności.

Zgoda na przetwarzanie danych RODO
Zgoda na przetwarzanie danych

 

Opis problemu - treść zgłoszenia

W ostatniej sekcji podaj temat Twojego zgłoszenia, wybierz czego dotyczy zgłoszenie i opisz je krótko.

Np. jeśli jest to reklamacja, na czym polega problem z zakupionym sprzętem.

Treść wiadomości i opis problemu
Treść wiadomości i opis problemu

 

W przypadku tworzenia zgłoszenia bez konta użytkownika na naszej stronie, system poprosi dodatkowo o zweryfikowanie Twojej osoby, iż jesteś prawdziwym człowiekiem a nie np. tzw. botem internetowym. Do tego celu służy standardowy mechanizm Google reCaptcha powszechnie stosowany na wielu stronach internetowych (ilustracja poniżej).

Zabezpieczenie Google reCaptcha
Zabezpieczenie Google reCaptcha

 

Po poprawnie przeprowadzonym procesie otrzymasz podsumowanie zgłoszenia, którego kopia zostanie również przesłana na podany przez Ciebie adres e-mail, które w przypadku utworzenia zgłoszenia bez konta użytkownika będzie zawierało dodatkowo hasło służące do weryfikacji i podglądu zgłoszenia na naszej stronie wsparcia.

Powiązane artykuły

Przegląd zgłoszeń w systemie pomocy

Komentarze

Nowości w ITmarket.pl