Poniedziałek | 8:30 - 16:00 |
Wtorek | 8:30 - 16:00 |
Środa | 8:30 - 16:00 |
Czwartek | 8:30 - 16:00 |
Piątek | 8:30 - 16:00 |
Sobota | zamknięte |
Niedziela | zamknięte |
Teraz zamknięte
1. Z menu głównego należy wybrać pozycję „Nowe zgłoszenie” (ilustracja poniżej).
Przewijając stronę niżej, zobaczysz sekcję umożliwiającą utworzenie zgłoszenia bez posiadania konta. W celu możliwości obsługi i kontroli tego zgłoszenia, system poprosi o Twój adres e-mail oraz imię i nazwisko. Są to niezbędne informacje, które pozwolą nam zrealizować Twoje zgłoszenie. Jeśli chcesz wiedzieć jak przetwarzamy Twoje dane, możesz zapoznać się z naszą polityką prywatności.
4. W następnym kroku system zapyta Cię do jakiej grupy towarowej należy produkt związany z realizowanym zgłoszeniem. Należy wybrać odpowiednią pozycję. Jeśli nie potrafisz określić grupy, do której należy Twój produkt lub żadna grupa nie pasuje do tego produktu, wybierz pozycję „Inny produkt”.
5. W kolejnym kroku musisz określić jakiego typu zgłoszenie chcesz utworzyć np. zwrot, reklamacja, problem z wysyłką itd. (ilustracja poniżej). My na potrzeby niniejszej instrukcji posłużymy się przykładem zgłoszenia typu „Reklamacja”.
6. W ostatnim kroku musisz podać nam wymagane informacje, które umożliwią nam poprawną identyfikację Twojego zakupu i związanego z nim towaru, oraz krótko opisać jaki problem wystąpił z zakupionym u nas produktem. Strona ta podzielona jest na sekcje związane z informacją o produkcie, informacją o sposobie nabycia towaru w naszych sklepach, Twoimi danymi kontaktowymi oraz sekcją opisową, gdzie należy opisać szczegóły zaistniałego problemu.
Jeśli znasz markę i/lub model zakupionego sprzętu wpisz go w odpowiednim polu, co może przyspieszyć obsługę zgłoszenia. Jeśli jednak nie potrafisz tego określić, pozostaw to pole puste.
W tej sekcji należy podać informacje o sposobie nabycia towaru oraz rodzaj i numer dokumentu, na podstawie którego dokonujesz reklamacji, może to być przykładowo nr zamówienia w sklepie internetowym, faktura VAT, paragon itp.
W tej sekcji prosimy o podanie podstawowych danych kontaktowych, które w szczególnych przypadkach mogą przyspieszyć i ułatwić realizację zgłoszenia. Dodatkowo kiedy zajdzie potrzeba wysłania Ci wymienionego sprzętu lub jakichkolwiek dokumentów, będzie taka możliwość za pomocą podanego przez Ciebie adresu korespondencyjnego. Jeśli chcesz wiedzieć jak przetwarzamy Twoje dane, możesz zapoznać się z naszą polityką prywatności.
Dodatkowo, ze względu na regulacje prawne wymagane przez odpowiednie ustawy o ochronie danych osobowych i dyrektywę europejską tzw. RODO, musisz wyrazić zgodę na przetwarzanie podanych przez Ciebie informacji. Bez tej zgody nie będziemy mogli zrealizować Twojego zgłoszenia. Jeśli chcesz wiedzieć jak przetwarzamy Twoje dane, możesz zapoznać się z naszą polityką prywatności.
W ostatniej sekcji podaj temat Twojego zgłoszenia, wybierz czego dotyczy zgłoszenie i opisz je krótko.
Np. jeśli jest to reklamacja, na czym polega problem z zakupionym sprzętem.
W przypadku tworzenia zgłoszenia bez konta użytkownika na naszej stronie, system poprosi dodatkowo o zweryfikowanie Twojej osoby, iż jesteś prawdziwym człowiekiem a nie np. tzw. botem internetowym. Do tego celu służy standardowy mechanizm Google reCaptcha powszechnie stosowany na wielu stronach internetowych (ilustracja poniżej).
Po poprawnie przeprowadzonym procesie otrzymasz podsumowanie zgłoszenia, którego kopia zostanie również przesłana na podany przez Ciebie adres e-mail, które w przypadku utworzenia zgłoszenia bez konta użytkownika będzie zawierało dodatkowo hasło służące do weryfikacji i podglądu zgłoszenia na naszej stronie wsparcia.
Przegląd zgłoszeń w systemie pomocy